Veelgestelde vragen
Heb je nog andere vragen? Ons team staat voor je klaar!
Onze klantenservice is op maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00-17:00. Stuur ons gerust een bericht door hieronder op de knop te klikken.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Voor Nederland geldt een gemiddelde levertijd van 24 uur, indien je voor 17:00 bestelt. Het kan in enkele gevallen voorkomen dat de levering vertraagd is. Houd daarom je track & trace altijd goed in de gaten.
Voor andere landen binnen de EU geldt een gemiddelde levertijd van 2 tot 4 werkdagen.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen binnen Nederland en België is verzending gratis vanaf €20.
Voor alle overige landen binnen Europa gelden andere tarieven. Deze worden berekend bij het afrekenen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je pakket is verzonden ontvang je een e-mail met daarin een Track & Trace code. Hier kun je de status van je pakket terugvinden en indien nodig je bezorging wijzigen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Aangezien wij je bestelling zo snel mogelijk verwerken en verpakken, is het helaas niet mogelijk om je bestelling te annuleren.
Als je het product niet wilt houden, kun je het naar ons retourneren.
In welke landen leveren jullie?
Wij leveren in heel Europa. De vervoerder wordt bepaald aan de hand van het land van bestemming.
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Retour periode
Je dient je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden via ons retourportaal. Hierna heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product aan ons retour te sturen.
Retourvoorwaarden
- De koper is verantwoordelijk voor de retourkosten.
- Het product dient ongebruikt en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking geretourneerd te worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product/verpakking aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat
het bij retourzending goed verpakt is. - De koper is verantwoordelijk voor de retour. Sanova neemt geen verantwoordelijkheid voor zoekgeraakte of beschadigde producten die oorzaak zijn van het onjuist verpakken van de retour.
- We betalen het bedrag terug op de betaalmethode die is gebruikt bij de aankoop of als winkeltegoed.
- Het kan tot 10 werkdagen duren voordat je retour is verwerkt.
Wij vergoeden geen retourkosten.
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Als je je bestelling wilt retourneren kan je binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket je retour aanmelden via ons retourportaal.
Na aanmelden van je retour heb je 14 dagen de tijd om het product mee te geven aan de bezorgdienst.
