Veelgestelde vragen
Heb je nog andere vragen? - Ons team staat voor je klaar!
Onze klantenservice is op maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00-17:00. Stuur ons gerust een bericht door hieronder op de knop te klikken.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij doen onze best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Voor Nederland geldt een gemiddelde levertijd van 24 uur. Het kan in enkele gevallen voorkomen dat de leverring vertraagd. Houd daarom je track en trace altijd goed in de gaten.
Voor andere landen binnen de EU geldt een gemiddelde levertijd van 2 tot 4 werkdagen.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen binnen Nederland en België is verzending gratis.
Voor alle overige landen binnen Europa gelden andere tarieven. Deze worden berekend bij het afrekenen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je pakket is verzonden ontvang je een e-mail met hierin een Track en Trace. Hier kan je de status van je pakket terugvinden en indien nodig je bezorging wijzigen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Aangezien wij je bestelling zo snel mogelijk verwerken en verpakken is het helaas niet mogelijk om je bestelling te annuleren.
Als je het product niet wilt houden, kan deze naar ons geretourneerd worden.
In welke landen leveren jullie?
Sanova levert in heel Europa. De vervoerder wordt bepaald aan de hand van het land van bestemming.
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Retour periode
Je dient je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden. Hierna heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product aan ons retour te sturen.
Retourvoorwaarden
- De koper is verantwoordelijk voor de kosten van retour.
- Het product dient ongebruikt en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking geretourneerd te worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product/verpakking aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
- De koper is verantwoordelijk voor de retour. Sanova neemt geen verantwoordelijkheid voor zoekgeraakte of beschadigde producten die oorzaak zijn van het onjuist verpakken van de retour.
- We betalen het bedrag terug op de betaalmethode die is gebruikt bij de aankoop.
- Het kan tot 10 werkdagen duren totdat je retour verwerkt is.
Sanova vergoedt geen retourkosten.
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Als je je bestelling wilt retourneren kan je binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket een e-mail sturen naar info@sanova-sanitair.nl. Wij zullen je vervolgens retourinstructies sturen. Hierna heb je 14 dagen de tijd om het product in originele staat mee te geven aan de bezorgdienst.
Neem voordat je het product retour aanmeldt eerst goed de retourvoorwaarden door.